27 Ocak 2015 Salı

Kadın delirirse

     Bugün çılgnlık günümdü, çoktandır tasarlayıp duruyordum ama bu kadar ani olacağını hiç sanmamıştım. Bizim kızın kıvırcık saçlarında toka durdurmak ne mümkün, saçlar devamli yüzün üzerinde, kabarık; Einstein vari bir görünüm  ama tak dedi aldım elime kestim bir kahkül ona, ondan gaza gelip, çoook uzun zamandır hayalini kurduğum perçemi kesiverdim kendime.  
   Kızımınkini birinci videodan yaptım ama tavsiye etmem, kızımın şekerliği ve saçının kıvırcık olması kusuru örttü neyseki. Kendiminkini ikinciden kestim ;sonuçsa mükemmel oldu. Saçlarım az, alnım dar olduğu için bende olmaz sanıyordum ama harika oldu, tek hatam saçımın önündeki meyli önemsememem oldu, ben önde birleştirip kestim ama biraz uzasın saçımın yönü doğrultusunda yana doğru keseceğim. Bir tam gün boyu oğlanla ilgilenen erkişinin bizi gece gece bu işlerle uğraşırken görüp kudurmasını saymazsak bol kahkahalı bir gece yaşadık.  
Perçemim böyle bir şey oldu.
                                     

İkinci videonun sonunda perçemin fönlenişine de dikkat çekerim.

                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder